Billedet på sidehoved
  • LærerIntra
  • ForældreIntra
  • ElevIntra
  • BestyrelsesIntra
  • Mit arbejdsrum
  • Mail
  • Forsiden
  • Om skolen
    • Skolens historie
    • Skolens vedtægter
    • Skolens pæd. målsætning
    • Skolens pædagogiske profil
    • Skolens politikker mv.
      • Indskrivningspolitik
      • Samværspolitik
      • PR-politik
      • Trafikpolitik
      • Trivselserklæring
      • Tur og rejsepolitik
      • IT-politik
    • Skolens beliggenhed
    • Skolens elevtal
    • Skolepenge
    • Skoleindmeldelse
      • Interesseret i indmeldelse
      • Ledige pladser
      • Tilmeldingsblanket
      • Regelsæt for betaling
  • Nyheder
    • Nyhedsarkiv
  • Brugerinformation
    • Skolen fra A-Z
    • Gensidige forventninger
    • Skolens samværsregler
    • Ringetider
    • Årets klasseskemaer
    • Årets lærerskemaer
    • Årets timefordeling
    • Kalender
    • Ferieplaner
    • Afgangsprøver
      • "Tilmelding" og framelding
      • Årets prøvetider
      • Prøveinformation
    • Forældrerengøring
      • Forældrerengøring
      • Rengøringsvejledning
    • Forældreråd
      • Årets forældreråd
      • Hvad er et forældreråd?
      • Ideer til forældrrådet
  • Fag og faglighed
    • Faglig målsætning og afgangsprøve
    • Skolens faglighedsforståelse
    • Skolens fag
      • Dansk
      • Matematik
      • Engelsk
      • Tysk
      • Fysik
      • Samfundsfag
      • Geografi
      • Historie
      • Idræt
      • Info vedr. idræt
      • Skolerekorder
      • Musik
      • Sløjd
      • Billedkunst
      • Svømning
      • Valgfag
      • Hjemkundskab
    • Linksamling
  • Elever og personale
    • Skolens lærere
    • Lyngtottens personale
    • Øvrig personale
    • Ledige stillinger
  • Evaluering
    • Årets fokusområde for evaluering
    • Skolens evaluerings-faglighed
      • Evaluering og tilsyn
      • Evalueringskulturen på skolen
      • Evaluering på alle plan
      • Evaluring af den faglige udvikling
      • Faglig oversigt over evaluering og måling
      • Evaluering af barnets alsidige personlige udvikling
    • Karakterer
      • Karakterer (uvm)
      • Karakterer 2012
      • Karakterer 2013
      • Karakterer 2014
      • Karakterer 2015
      • Karakterer 2016
      • Karakterer 2017
    • Tilsynsrapporter
      • Tilsynsrapport 2008-2009
      • Tilsynsrapport 2009-2010
      • Tilsynsrapport 2010-2011
      • Tilsynsrapport 2011-2012
      • Tilsynsrapport 2012-2013
      • Tilsynsrapport 2013-2014
      • Tilsynsrapport 2014-2015
      • Tilsynsrapport 2015-2016
      • Tilsynsrapport 2016-2017
  • Skolebestyrelse
    • Bestyrelsens medlemmer
    • Kontakt bestyrelsen
    • Bestyrelsens mødeplan
    • Forretningsorden
    • Skolens formål
  • IT på skolen
    • IT - Politik
    • IT - Anbefaling ved indkøb
    • IT - Vejledning til opsætning
    • Vejledning til Intra
  • Samarbejdspartnere
    • Kontakt samarbejdspartnere
    • Skolens støtteforening
      • Foreningens bestyrelse
      • Vedtægter for støtteforeningen
      • Information om støtteforeningen
    • Skoletandplejen
    • Sundhedsplejersken
    • PPR
    • UU-vejledning
    • Fritidstilbud eft. 3.kl.
  • Børnehaveklassen
    • Faglighed i bh.kl.
    • Praktikstedsbeskriv.
    • Folder om bh.kl.
  • Lyngtotten
    • Lyngtottens info-portal
    • Lyngtottens formål
    • Gensidige forventninger
    • Praktisk information
    • Åbningstider
    • Lyngtottens elevtal
    • Lyngtottens personale
  • Sponsorer
    • Skolens sponsorer
    • PR-muligheder
  • Kontakt
    • Skolen
    • Skolens bestyrelse
    • Personalet - emailadresser
  • Søg
    • Indholdsfortegnelse
    • Søg på Skoleporten
    • Søg på Internet
Forside > Nyt fra...

Nyt fra...

Ingen aktuelle nyheder

Kontoret:

  • 16-04-2018 Opdateret Ferieplan for 2019/20
  • 13-04-2018 Ugebrev uge 15
  • 06-04-2018 ugebrev uge 14
  • 23-03-2018 Ugebrev uge 12
  • 10-01-2018 Alle skemaer pr. 10. januar 2018
  • Lyngbjerggårdskolen
  • Ridemandsmøllevej 52, 9230 Svenstrup
  • 98389100
  • [email protected]
Billedet på sidefod
Vi bruger cookies til at analysere, hvordan dette websted anvendes. Nogle sider har indhold, som kun kan vises, hvis der gemmes cookies. Data fra cookies bruges ikke til at indsamle personlige oplysninger. Læs mere
Vis ikke igen
Om cookies